دستگاه بسته بندی عمودی

دستگاه بسته بندی عمودی

کسب‌وکارها روزبه‌روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و رقبا در بازار، برای جذب کاربر و مخاطب علم، تکنولوژی و خلاقیت را هم‌زمان به کار می‌گیرند. هر کسب‌وکار و صنعتی که شامل تولید کالا و خدمات است به بسته‌بندی نیاز دارد. بسته‌بندی استاندارد این کالاها به فروش بیشتر و رقابت برای جذب مخاطب منجر می‌شود. دستگاه بسته بندی عمودی در صنایع، ترکیبی از علم و خلاقیت است؛ یعنی دقیقاً آنچه کسب‌وکارهای مختلف را به کسب‌وکارهای پرسود تبدیل می‌کند.

در ادامه این مقاله با این دستگاه قدرتمند و کاربردی آشنا خواهید شد؛ دستگاهی که امروزه بدون استفاده از نیروی انسانی به‌صورت اتوماتیک و ماشینی به بسته‌بندی هرآنچه که به آن فکر می‌کنید می‌پردازد. این فناوری نوین در سرتاسر جهان استفاده می‌شود و یکی از پایه‌های محکم صنایع است. هیچ کالایی بدون بسته‌بندی به بازار عرضه نخواهد شد. کمی به اطرافتان نگاه کنید تا به تأثیر بسته‌بندی در زیبایی محصولات پی ببرید.

دستگاه بسته بندی عمودی

متخصص بسته‌بندی در دنیا

همان‌طور که از اسم این دستگاه مشخص است به متخصص بسته‌بندی در دنیا و ایران شهرت دارد. بسته‌بندی جزو جدایی‌ناپذیر صنایع بزرگ و کوچک بوده و ترکیبی از طراحی، تولید، وزن‌کشی، ارزیابی و دوخت است؛ بااین‌وجود صنایع مختلف غذایی، بهداشتی، آرایشی و… طرف‌داران اصلی دستگاه بسته‌بندی مدل عمودی هستند.

مزایای استفاده از دستگاه عمودی

هرچه کسب‌وکارتان پیشرفت کند عرضه کالاهای شما نیز افزایش می‌یابد و به همان میزان به‌سرعت در انجام کارتان نیاز پیدا می‌کنید. مهم‌ترین مزیت این دستگاه سرعت فوق‌العاده هنگام انجام کار است. صرفه‌جویی در زمان ارتباط مستقیمی با گسترش و توسعه بازارتان دارد؛ از طرف دیگر رعایت بهداشت هنگام بسته‌بندی به‌ویژه در حوزه مواد غذایی بسیار مهم است که این دستگاه بهداشت محصولات شما را به حد عالی می‌رساند.

ایجاد جذابیت بصری از نظر بسته‌بندی که مستقیماً بهبود بازاریابی، جذب مشتری، حفظ برند و نهایتاً افزایش فروش را به همراه دارد نیز جزو کاربردهای اصلی دستگاه بسته بندی عمودی به‌حساب می‌آید. کار با این دستگاه بسیار آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. شما می‌توانید از طریق صفحه لمسی موجود در دستگاه آن را کنترل کرده و مشخصات مورد نظر خود را وارد کنید.

انواع دستگاه بسته بندی عمودی

تنوع بسیار بالای این دستگاه به کسب‌وکارها با اهداف و کالاهای مختلف در حوزه‌های متفاوت کمک می‌کند. کارایی این دستگاه محدود به یک یا دو کالا نیست؛ بلکه صنایع مختلف اعم از بهداشتی، غذایی و آرایشی با استفاده از این دستگاه جای پای خود را در بازار رقبا محکم کرده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه انواع مواد غذایی پودری و دانه‌ای را در اندازه‌ها و طرح‌های دلخواه بسته‌بندی کنید.

 دستگاه بسته بندی عمودی در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود. دستگاه بسته‌بندی حجمی به‌صورت پیمانه‌ای و اتوماتیک بسته‌بندی می‌کند و برای انواع حبوبات، شکر و نمک کاربرد دارد. نمونه بعدی دستگاه بسته‌بندی مدل توزین دار است که با ایجاد بسته‌بندی با حجم و وزن یکسان به تحویل کالا می‌پردازد؛ به بیان دیگر منظور از توزین، وزن کردن با اختلاف وزنی بسیار ناچیز است.

دستگاه بسته‌بندی ساشه نیز در بسته‌بندی انواع محصولات تک‌نفره مثل نمک، سماق، عسل، آبلیمو و سس تک‌نفره به‌ویژه در رستوران‌ها و فست‌فودها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه بسته‌بندی سیل وکیوم نوع دیگری است که بیشترین کاربرد را در بسته‌بندی محصولات غذایی، دارویی و شیمیایی دارد. برای بسته‌بندی مواد پودری مانند ادویه، آرد و… نیز می‌توانید دستگاه بسته‌بندی پودری را انتخاب کنید.

دستگاه بسته بندی عمودی

مشخصات دستگاه بسته بندی عمودی

دستگاه بسته بندی عمودی از نظر فنی بسیار قدرتمند است و با بهترین اجزا و تکنولوژی‌های نوین ساخته شده است که این موضوع به ماندگاری این دستگاه کمک می‌کند؛ همچنین نیاز این دستگاه به تعمیر و تعویض قطعات را کاهش می‌دهد. برخی مشتریان این دستگاه، نگران صدای تولید شده هنگام بسته‌بندی هستند که فناوری‌های به کار برده شده در این محصول صدا را به کمترین حد خود رسانده‌اند.

این دستگاه باتوجه‌به به نوع خود از اجزایی نظیر توزین، پرکن، لیبل‌زن، دوخت و بسته‌بندی، گاز ازت و فیدر لرزشی تشکیل شده است. اتوماتیک و ماشینی بودن از مشخصات اولیه این محصول به شمار می‌رود. برق به‌کاررفته در این دستگاه‌ها سه‌فاز و به درخواست مشتری قابل تغییر به یک فاز است. این دستگاه با جنس استیل و سرعت بسته‌بندی 40 تا 60 بسته در دقیقه به بازار عرضه می‌شود. ابعاد این دستگاه نیز بستگی به نوع آن دارد.

دستگاه بسته‌بندی چطور کار می‌کند؟

همان‌طور که در بخش‌های ابتدایی مقاله اشاره شد، نباید نگران کار کردن با این دستگاه بود؛ زیرا استفاده از این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد و هر شخصی می‌تواند از آن استفاده کند. تنها کافی است با قرار دادن محصولات خود در بخش ورودی و وارد کردن مشخصات بسته‌بندی از طریق صفحه مانیتوری موجود در دستگاه بسته بندی عمودی، فرمان کار را صادر کنید.

هزینه خرید دستگاه بسته بندی عمودی

قیمت ماشین‌آلات صنعتی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت مشخصی برای این دستگاه تعیین کرد. نوع و کیفیت ساخت و همچنین قطعات به‌کاررفته در این دستگاه می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند؛ اما شما می‌توانید با معرفی نوع دستگاه درخواستی خود به مشاوران شرکت‌های عرضه‌کننده، از قیمت دقیق این محصول آگاه شوید. نگران نباشید؛ زیرا قیمت این محصول قابل‌مقایسه با سودآوری خود نیست.

قیمت ماشین‌آلات صنعتی

کلام پایانی

دستگاهی که در این مقاله معرفی شد در بین ماشین‌آلات بسته‌بندی شناخته شده است؛ همچنین صنایعی که به دنبال بسته‌بندی دقیق و حساس محصولات خود هستند این گزینه را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند. این محصول به‌واسطه عملکرد و کارایی خود می‌تواند به کمک هر کسب‌وکاری بپردازد و سودآوری آن صنعت را چند برابر کند. برای گسترش کسب‌وکارتان به این دستگاه نیاز دارید؟

دستگاه بسته بندی عمودی توسط شرکت‌های مختلفی در سطح کشور عرضه می‌شود؛ اما مشتریان همیشه به دنبال باکیفیت‌ترین محصول در صنعت خود هستند. پیشنهاد ما دریافت مشاوره و نهایتاً خرید این دستگاه از شرکت صنعتی کارا ماشین است؛ زیرا این گروه صنعتی با سابقه طولانی‌مدت در تولید و عرضه ماشین‌آلات، خود را به مشتریان ثابت کرده است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.